środa, 15 stycznia 2014

Muzyka klasyczna - moja propozycja dla Mam

Chyba każdy z nas słyszał, że rozwój dziecka wspomaga muzyka klasyczna. Mówi się, że już w ciąży warto w ten sposób umuzykalniać dziecko, a tym bardziej kiedy przyjdzie już na świat. Dlatego powstało tak wiele kołysankowych płyt, które zawierają wybór spokojnych utworów wielkich kompozytorów. Ja zawsze miałam problem z muzyką klasyczną, bo choć uznaję jej ogromną wartość i kunszt, to najczęściej zwyczajnie mi się ona nie podoba (może z paroma wyjątkami). Lubię słuchać muzyki jako tła do różnych czynności: sprzątania, gotowania, jazdy samochodem. Klasyki wydają mi się mało energetyczne, a czasem wręcz zbyt mocne i agresywne. 

Ale jakiś czas temu odkryłam grupę Piano Guys, która robi najpiękniejszą muzykę ever! (przynajmniej moim zdaniem). Wykonują utwory znanych kompozytorów, a także tworzą wiele własnych aranżacji kawałków popularnych, oczywiście wszystko na fortepian i wiolonczelę. Do tego przeurocze filmiki z pięknymi widokami, albo śmiesznymi scenkami. Uwielbiam!

Niech to będzie moja propozycja dla Wszystkich Mam:) A poniżej przykład:










6 komentarzy:

  1. My słuchamy Mozarta i niekiedy odpływam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo fajnie. A czegoś konkretnego? Może podrzucisz jakieś tytuły, żebym wiedziała czego szukać? Albo dobrą płytę?

      Usuń
  2. My też słuchaliśmy i do dziś słuchamy. Mam w domu serię De Agostini wydaną wiele lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie piękna ta muzyka. Zwłaszcza podoba mi się pierwszy utwór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie, do porodu coraz bliżej! Strach coraz większy ...
    Sprawdź sama!
    http://stormofhormones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!